Jatko-ohjaamot

JATKO-OHJAAMOT

Jatko-ohjaamo on kätevä tapa kasvattaa kevytkuorma-auton matkustus- tai työskentelytilaa. Usein jatko-ohjaamosta puhutaan myös pakettiautoon tehtävän lisätilan yhteydessä. Erona näissä on se, että kevyt-kuorma-auto on autoveroton, mutta pakettiautosta maksat joko pakettiautolle säädetyn veron tai jos jatko-ohjaamotilaan halutaan lisäistuimia, maksat henkilöautoveron.

Auton hytin käydessä liian pieneksi ja seinien tullessa kohti, kannattaa harkita jatko-ohjaamon rakentamista. Jatko-ohjaamon rakentaminen vaatii hyväksytyn väliseinän rakentamista auton tavaratilan ja henkilökuljetustilan väliin. Asennuksen jälkeen autossa on rauhallinen ja eristetty jatko-ohjaamo, jossa voit keskustella kollegoiden tai asiakkaiden kanssa miellyttävissä olosuhteissa.

Jatko-ohjaamo on mm. kätevämpi lämmittää kuin koko tavaratila. Muutostyön jälkeen tavaratila on luonnollisesti pienempi ja asiakkaalle saattaa jäädä huoli sen riittävyydestä kuljettaa tarvittavat työkalut ja varusteet. Tehokkaan tavaratilan käytön mahdollistaa kalusteemme, joihin pääset tutustumaan tämän linkin kautta. Sorsa tarjoaa Sortimo- ja E-Flex merkkiset huoltoautokalusteet.

Jatko-ohjaamoon voidaan lisätä istuimia tarpeen mukaan. Yleisimmät valitut lisäistuinmäärät ovat yhdestä kolmeen. Sorsalta löydät viralliset liikenteeseen hyväksytyt istuimet, mutta tarjoamme myös räätälöityjä vaihtoehtoja.

Suomalaiset NEKTEK- merkkiset istuimet ovat hyvä ja laadukas valinta, joita olemme Sorsalla käyttäneet jo useiden vuosien ajan. Jos tarkoitus on palaveerata kohteessa, saattaa tarkoitusta palvella enemmän matalammat kriteerit täyttävä vaihtoehto. Tämä voi olla esimerkiksi puusta räätälöity istuinkokonaisuus, joka verhoillaan sopivilla verhoilukankailla.

Sorsa auttaa teitä käytännöllisien varusteluratkaisujen saavuttamiseksi.

MB- Sprinter

Alla kuvia Mercedes-Benz SPRINTERISTÄ, johon on rakennettu jatko-ohjaamo. Tässä ratkaisussa on kolme lisäistuinpaikkaa.

MAN TGE
Alla kuvia MAN TGE, johon on rakennettu jatko-ohjaamo. Tässä ratkaisussa on kolme lisäistuinpaikkaa.

MAN TGE
Alla kuvia MAN TGE, johon on rakennettu jatko-ohjaamo. Tässä ratkaisussa on kolme lisäistuinpaikkaa.

MB- Sprinter

Alla kuvia Mercedes-Benz SPRINTERISTÄ, johon on rakennettu jatko-ohjaamo. Tässä ratkaisussa on neljä lisäistuinpaikkaa.

MB- Sprinter

Alapuolella valokuvia Mercedes-Benz SPRINTERISTÄ, johon on rakennettu jatko-ohjaamo. Tässä ratkaisussa on myös neljä lisäistumapaikkaa.

Iveco- Daily

Alapuolella olevissa kuvissa Iveco DAILY, johon rakennettu jatko-ohjaamo. Lisäistuimien päälle lisätty hyllytaso, jonka päästä löytyy kätevästi jääkaappi.

Lisävarustelut

PYYDÄ TARJOUS